tiistai 20. elokuuta 2013

Ekat treenikuvat! :)

Olen nyt rekrytoinut salikaverini napsimaan kuvia treeneistä. Viime lauantaina oltiin murun kanssa salilla illalla, jolloin salilla on vähän porukkaa, että kehdattiin ottaa kuvia :D Tänä aamuna olin jälleen epävirallisen PT:ni J:n kanssa tekemässä jalkatreeniä ja J ystävällisesti otti huippuohjaamisen lisäksi kuvia.

Molempien treenien aikana tuli kyllä todella kova hiki! Huipputreenejä siis!

Tässä alla olevassa kuvassa vedän lauantain treenissä 100kg jalkaprässissä. Tästä kuvasta tulikin mieleeni, että tuo menee nykyään suht helposti. Joko mun pitää opetella vetämään syvemmälle tai sitten vaan lisäämään reippaasti painoja.



Ihanan hikiset jalat! :)

Ootko sä jo valmis ottamaan sitä kuvaa?

Jalkakyykyissä on olennaista kuinka syvälle kyykkää. Mitä syvemmäs pääsee, sitä paremmin saa tuntumaan oikeassa paikassa. Mä yritän kyykätä mahdollisimman syvälle, mutta jostain syystä omissa treeneissä (murun kanssa siis) en uskalla (!??) mennä tarpeeksi alas. Tässä alla olevassa kuvassa omasta mielestäni olin jo tosi alhaalla. Tai ehkä kuva tuli viiveellä ja olinkin jo nousemassa ylös??

Joo, tosi alhaalla oon jo! OonOon!

Alla oleva kuva on tänä aamusta, epävirallisen PT:ni patistaessa vielä alemmas. Oikeasti se pakotti mut menemään niin alas, että tuo tanko osuu noihin telineen poikkipuihin. Hui! En mä kyllä kauhean  montaa kertaa tainnut niin alas mennä, mutta yritys oli jo hyvä? Ainakin omasta mielestä. Viimeksi tein oikeita syväkyykkyjä 30kg painolla, tänään pääsin syvään kuitenkin jo tolla 40kg:lla.



Nämä Smith-laitteella tehtävät askelkyykyt on kyllä mun lemppareita! Lopulta alkaa polttaa ihan tosi paljon, mutta tämä jos mikä ottaa Juuri Oikeaan Paikkaan. Viimeksi taisin tehdä tämän 7,5 kg per puoli, eli 15 kg lisäpainoilla. Nyt meni helposti 10kg painoilla. J patisti tässäkin menemään alas asti, eli niin, että takana olevan jalan polvi osuu hallitusti maahan. Voi vitjat, että se tuntui mahtavalta!



Ääh, tää vatsapyörä on niin paha! Mutta tuntuu! Yritän nyt joka kerta salilla treenailla tällä, niin kyllä ne vatsalihaksetkin sillä sitten kehittyy. Joskin taitavat silti pysyä piilossa :)
Tänään tajusin, millä ajatuksella pääsen tuossa alemmas. Yleensä olen siis pysäyttänyt liikkeen siihen pisteeseen, mistä on mahdollista "helposti" päästä vielä takaisin. Tänään J antoi mulle viivan mihin asti pitää päästä ja ajattelin, että mun ei oo pakko päästä ylös jos en pääse, eihän siitä mitään muuta seuraa kuin että lysähdän mahalleni maahan. Pari kertaa niin taisi käydäkin, mutta tulin sieltä vielä pyörän kanssa ylös. Ehkä voima lisääntyy vielä vatsassakin kun vaan harjoittelen ahkerasti!




On tää salilla oleminen ja olkapäiden treenaaminen vakavaa hommaa! :D Siis kyllä on kuvissa vaikeaa olla! :D Pitäiskö treenikuvia otettaessa iloisena katsoa kameraan ja hymyillä? Vai irvistellä kovien painojen johdosta? Vai miten näissä nyt sitten ollaan? Ehkä seuraavat kuvat on vähän parempia ;)



Tai ehkä on kuitenkin parempi ottaa kuvia vain takaapäin :D


Tää on mun mielestä paras liike olkapäiden treenaamiseen. Jos oma paino ei riitä, niin syliin voi laittaa vielä lisäpainon haastetta tuomaan. Allit kuntoon kesäksi! Öö. Se meni jo. Nooh, ehkä seuraavaksi kesäksi ehtii treenata allien lisäksi muunkin kropan kondikseen :)



Ylätalja-kuvista ei oikein mikään näköjään onnistunut, mutta laitetaan tää kuva, jossa näyttää siltä, että mulla on oikeasti lihaksiakin käsivarsissa ja olkapäissä. Mutta voi olla, että se on ihan muuta kuin lihasta! :D


Tämän päivän jalkahiet :D Ihanaa, kun koko kroppa valuu hikeä onnistuneista treeneistä!! :)



Jee! Treenit ohi ja olo on mitä mahtavin! Peukku hyville treeneille! :)



p.s. Pahoittelut surkeasta kuvalaadusta! :)

- Tiina -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti