lauantai 28. syyskuuta 2013

Miten tässä taas näin kävi? - treenimotivaatiota H&M:sta!

Talven liikuntahetkien varalle on pyörinyt mielessä vaatteita, joita multa puuttuu. Meninpä tässä sitten perjantai-illan ratoksi H&M:n verkkokauppaan katselemaan taas mitä siellä olisi tarjolla. Muistinpa vielä, että tähän päivään asti oli joku 25 % alekoodikin voimassa. Pitää ostaa kun halvalla saa!
 
Minulla on vain yksi lämpökerrasto ja koska ne pitää joka lenkin jälkeen laittaa hikisinä pyykkiin, oli pakko tilata uusi kerrasto, että talvellakin tarkenee ulkona lenkillä.

Kuva: H&M

Olen myös aikani pyörinyt netissä etsimässä kevyttä ja lyhyttä toppatakkia eikä oikein mieluista ole löytynyt soppeliin hintaan. No tästä kalleimmasta tuotteesta sainkin sitten sen  25 %  alennuksen, niin ei jäänyt takille hintaa kuin  37 euroa. Not bad!

Kuva. H&M

Lisäksi tarvitsin pitkähihaisen teknisen (juoksu)treenipaidan. Tämä oli mun mielestä kaiken lisäksi melkeinpä kivoimpia mitä olen mistään netistä löytänyt.


Kuva: H&M

Sitten oli pakko saada tämä treenitoppi jota olen kauan himoinnut. Tämähän maksaakin alle 10 € joten ihan sama vaikka topeista ei varsinaisesti pulaa olekaan ;)

Kuva: H&M
 
 
Ja kaiken kruunaa uusi fleecevuorinen pipo! Mulla ei ainakaan korvat jäädy tulevilla lenkeillä! Mä tykkään pipoista ja kuljenkin varmaan sen puolet vuodesta pipo päässä :D Pipoja ei voi koskaan olla liikaa!
 
Kuva: H&M
 
 
Kukaan ei varmaan näiden perusteella arvaakaan mun lempivärejä?? :D
 
- Tiina -
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti